Julshow 2012

Här ser ni en liten film från våran uppvisning från julshowen:) Tyvärr är bilden väldigt liten men jag kan inte göra något åt det, det är bara att zoma in hela internet där uppe i högra hörnet ↑ → Men det var i alla fall en show klockan tio i lördags och en klockan två, showen klockan två gick mycket bättre än den klockan tio, även fast båda gick bra. Vi hade Peter Pan tema, haha! Sen så ska jag snart fixa header till bloggen för att jag och min kompis ska ut och fota när det blir fint väder. Kul va? Ha det bra.
 

Kommentarer
Postat av: Josefines.se

Vilken fin blogg!!Har nu en tävling där man kan vinna ögonfransnäring som gör att ögonfransarna växer fortare och dom blir finare! Var gärna med, kramis<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback