Globen, Justin, Shopping

Nyinköpt bodysplash från Hollister, läppskrubb från Lush och ett I love juicy shampoo också från Lush + ett torrschampoo. I onsdags åkte jag, min kompis och mamma ner till Stockholm för att se Justin Biebers 3:dje konsert i globen. HELT FANTASTISKT var det! Vi satt på B-läktare och Justin syntes jättebra, (vi var typ 40 meter ifån han aaah). När vi var utanför hans hotell några timmar innan konserten så blev vi intervjuade av en snubbe från expressen och så fick vi ta en bild haha så vi kom med i tidningen dagen efter. Nu är jag i alla fall hos min pappa i Gränna, jag kom hit igår. Så idag har jag varit med mina barndoms kompisar och så:) Här är det vår och blommigt. Har ändrat designen också, så det blir lite roligare att blogga. Inte helt klart men snart...
 
Update: Glömde skriva att jag köpte en jättesöt blus från Hollister också, kommer nog bilder på den nån gång. Sen kommer det förstås bilder från konserten snart snart snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback