SOMMAR

Ni märker kanske att jag verkligen saknar sommaren! När man kan åka och bada när man vill och gå ut utan ytterkläder. Så himla skönt! Bilder från i sommras på mig och min kompis här. Föresten så har jag fått biljetter till Justin Biebers extra konsert den 24 april, jag är så himla glad. Min kompis, jag och mamma ska åka till Stockholm då och vi tar ledigt från skolan 2 dagar, haha. Så himla tur att nationellaproven är på tisdagen och fredagen och inte när vi ska dit. Lägger upp bilder på biljetterna sen.. Aja, nu ska jag gå och duscha. Hörs!:)

Kommentarer
Postat av: Isabella (tinkerbella.se)

Svar: den är second hand tyvärr:/ kram!!

2013-02-11 @ 15:57:32
URL: http://tinkerbella.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback