Opa gangnam style!

Hej! I söndags (dagen innan jag åkte från pappa) var jag och red på några vi känners häst, eller jag red egentligen en häst dom hade hyrt men deras häst är den stora bruna hästen. Det var kul! Kändes bra att sitta i sadeln igen eftersom att jag inte hade gjort det på typ 3 månader:) Idag var det första fotbollsträningen för säsongen fast det var inomhus och det är inte så kul.. I alla fall så ska jag och några kompisar ha tjejkväll ikväll och se på film och så, lägger upp bilder från det sen. Sen tänkte jag bara nämna headern också, den är bara tillfällig. Ska väl ut och fota till headern nån dag men vi får e när det blir:) Kram!
 
Update: Det ser ut som att jag har rött hår på headern, det är ljuset. Inte verkligheten.

Kommentarer
Postat av: △ ida.

roligt och rida! hästar är bäst :'D

2013-02-12 @ 13:37:20
URL: http://prinsesc.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback